Tuesday 6 October 2015

#32 Isyarat

Assalamualaikum.

Sosok tubuh half naked itu berjalan perlahan menghampiri pintu bilik Nov yang terbuka luas. Lalu sosok itu berdiri seketika di hadapan muka pintu. Memerhati gelagat Nov yang baru pulang dari kelas. Hacra senyum sendirian melihat Nov yang sedang melepaskan satu persatu butang baju kemeja maroon sambil berdiri.

"Heish, mamat boxer ni, boleh pulak tengah hari ni posing maut depan pintu bilik aku, kang aku ngap jugak si Hacra ni. Nak flirt aku lettew. meh sini meh" getus hati kecil Nov. Hacra dan Nov saling berpandangan, Lalu senyuman pembuka bicara terukir di bibir Nov

Nov : kau takde class ke cra?

Hacra : Kelas aku petang.

Nov : ohh, siot kau en. Aku ingat takde orang kat rumah. Pintu berkunci. Sekali masuk, boleh pulak kau tercegat tak tolong bukak pintu. Hampeh tul.

Hacra : Hehe saje je aku nak tengok reaksi kau. Aku kunci pintu sebab semua orang pegi class pagi ni. Aku sorang je sekarang ni.

Hacra berjalan keluar dan kembali semula beberapa minit kemudian dengan hanya bertuala ungu membaluti bawah paras pusat hingga ke lulut. "Damn, Kalau dia ni start nakal ni, aku on je. Geram pulak aku dengan mamat sexy ni." Nov bermonolog.

Nov mula merasakan muka nya panas. Pipi nya mula kemerahan tatkala matanya direnung tajam oleh Hacra yang masih berdiri sambil tersenyum.

Nov :  *Gulp* Tersengih ni kau nak apa cra? Pergi mandi ah. Aku tengah panas ni. Nak sejuk kan badan jap.

Hacra : Novvv, jom mandi sekali... Hehe. *senyum*


**********


Intro kekonon writer sejati, padahal kelaut. Feeling sangat Nov ni. Haha. Aku nak update story pasal si Hacra ni. Lately ni makin menjadi dia punya gedik. Gedik ke? Entah lah,bagi aku gedik ah, dia seems bagi aku banyak hint. Berlawak pun akan ada unsur 18+. 

Lawak macam mana tu kau paham-paham lah sendiri eh. Gua malas nak mengajar bukan-bukan. Tak pasal pulak gua dapat dosa. Blog gua sesuci murni sehening pagi lebaran. Kahkah.

Hampir setiap kali aku membasuh baju, mandi mahupun berus gigi. Dia akan selalu ada berdekatan. Memerhati. Mengusik dengan pujian yang melangit. Manusia mana yang tak suka pujian? Setiap kali itu jugak lah muka aku merah padam. Perbuatan Hacra somehow mengingat kan aku pada Syah.

Hacra : Kau memang basuh baju bilas sampai betul2 takde air sabun eh? Aku basuh sekali bilas je.

Nov : Ha'ah aku memang basuh 2@3 kali sebab nanti baju bau hapak. Kau takpe cra, 24 jam bau wangi. Hahaha *ayat flirting gua*

Hacra : Eh aku pulak yang kena. *tergelak kecil*

Seraya sentuhan panas mula terasa di pipi punggung kanan. Sentuhan itu tidak lama tetapi cukup buat aku terangsang. Aku berpaling ke muka Hacra. Hacra tersengih....


**********

Beberapa hari lepas, dia mengimamkan solat maghrib aku. Haha. Sweet tak?


Hacra : Nov nak solat sekali tak. Jom.

Nov : Jap, nak pakai baju. Waduh, dapat imam import harini. Hehe.

Hacra : Haha. Imam import dari bangla. *menyuruh aku hamparkan sejadah di bahagian kanan* Nov iqamat.


Personally, aku rasa sesiapa pun yang bersama Hacra nanti pasti beruntung. Punya lelaki sebaik dia. Bermulut manis. Menjaga solat. Suara garau. Matang. Hensem dan comel. Heishh.


"Hacra, Surprise me with your next moves. Aku tunggu. Signaling green light. Jika diizinkan, tika masa bertemu ketika. Kau milikku" 


Amboi cita-cita besar kau Nov. Nanti kecewa kecundang mulalah meroyan mecarut besar-besaran. Kah Kah Kah. Well gua hanyalah insan yang lemah, hanya mampu berserah. :P

14 comments:

  1. Nakalnya si Hacra ni..geram sangat...hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macho lelaki : Nakal dia. Babap karang. :P

      Delete
  2. Amboi...bunga-bunga cinta dah makin terserlah....Akan ku nantikan episod yang seterusnya...apakah yang akan berlaku....hihihi...;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amir Warload : Bunga2 cinta layu di pusaraaa. #angkatkakigayamisha Kahkah.

      Delete
  3. Kalau la Nu'man tempat Nov .. dah tewas Hacra tue dikerjakan .. lepas tue bila dia nak lebih2 .. saya main tarik tali .. biar terseksa batin nya .. i like ..muhahahha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu'man : kalau lah rumah itu didiami hanya Nov dan Hacra. Sudah tentu Hacra rebah disisi Nov. Saat itu hanya ada aku, dia dan bulan. Gittew.

      Delete
  4. Kenapa aku tetiba rasa jeles dengan Hacra? Adakah....ekekeke

    Jangan tunggu lama Nov, terkam jer Hacra tu..aum! hahaha :kidding:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamen : Adakah kamen juga turut punya rasa cinta pada Nov? Jeng jeng jeng.

      Hahaha. Nak terkam tunggu masa je. :*

      Delete
  5. wah....nu'man ikan jahat. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon : ikan scandinavian memang begitu awaaa.

      Delete
  6. jika diizinkan, tika masa bertemu ketika. kau milikku,.


    hahahaha. woi. aku baca skrip cerita pontianak harum sundal malam ke apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shark : Well Nov kan suka bermonolog ala2 zaman dahulu kala. Hehe.

      Delete
  7. kalo berlaku hubungan batin mesti pastu dah jadi lain.. feeling x sama macam masa belum dapat #eh #bukanberdasarkanpengalamansendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shin : Hmm.. lumrah lah habis madu sepah di buang. Jangan risau Nov pandai jinak kan kuda liar. Hehe.

      #yeke

      Delete