Sunday 15 March 2015

#18 Balloon.

Assalamualaikum.

 Hajat di hati nak pergi Hot Air balloon fiesta sambil-sambil test market bak kata Maria. Akan tetapi apakan daya, tetiba teringat kisah lalu. Hampeh betul.


Sebuah angan yang kini terbang bersama belon udara panas di putrajaya. Aku putus kan untuk tidak menjejakkan kaki ke tapak pesta tahun ini. Malas aku nak besar kan cerita, mana lah tahu kot2 Chuck dengan Ash date kat sana time aku pergi. Tak mustahil sebab haritu pun dia plan nak naik Broga dengan aku, last2 dia naik dengan Ash. Kimak tul.

Sebuah angan yang ULTRA BULLSHIT.


See.. chat kau pun dah macam gumpalan kertas. Ye, kau ibarat sampah. 


P/s: Anyway i'm not into any relationship nowadays, just want to be a loner.

15 comments:

  1. Hmmm.. mirip ayat blog someone.. Hahaha..

    Takpe.. slow2.. hati tu masih terasa pedih..

    ReplyDelete
  2. Nanti awak dah keje, ada duit bagai ..kita pergi tengok hot balloon kat Cappadocia, Turkey ek .. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woah, best nye.. awak peliss kekal muda eh. =)

      Delete
  3. chill bro.. baru nak ajak kau.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku chill je, in fact tak rasa down pun.. aku just malas nak fikir balik janji manis sang pendusta.

      Ajak aku? Next time. Boleh lah kot. Hehe. ;p

      Delete
  4. barang yang lepas jangan dikenang..kalau dikenang tentu menangis

    siang naik air balloon,malas tengok bunga api sambil pegang tangan...wow!ekekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. malas la pulak...kahkahkah...

      MALAM! typo...

      Delete
    2. Haha.. cis takde makna nya nak nangis. Takpe tak lama lagi kekosongan hati ini akan di isi jugak. Hehe.

      Delete
  5. dari maen belon baek kita maen bueh #eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best uuu main bueh, sambil menyelam sambil minum air. Hehehe.

      Delete
  6. aduh.. macam best je pesta balloon udara tu...
    bila umur dh meningkat nie malas pula nak jejalan jauh..haha

    chill k nov =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ok je mike. :)

      Lgpun cuaca sekarang panas terik, tak sesuai sgt outdoor.

      Delete
    2. nov jaga kulit letew takut gelap heehehe

      Delete
    3. Wings angel: Sebenarnya takde date. Tengok orang lain date rasa sedih pulak #nanges

      Delete