Saturday 23 January 2016

#38 Malam

Assalamualaikum

Perasan tak? gua ni makin lama makin jarang update blog. Ke takde siapa pun perasan, gua syok sendiri. Cehh.

Anyway aku ni sebenarnya bukan takde idea nak post mahupun berkongsi cerita sensasi abad ini. Tapi apakan daya masa aku terhad. Sudah nya aku update dalam diari hatiku. Nak pulak sekarang kan hati ini sedang berbunga. Hahaha.

Beberapa minggu kebelakangan ini aku busy dengan preparation untuk final exam aku yang menuntut aku untuk menghafal fakta berserta memahami analisis membabitkan pengiraan. Paper yang aku ambil untuk semester ini boleh tahan tough nya sebab aku gigih tarik 3 core paper semester depan. Dengan erti kata lain aku advanced dari student lain. Genius sangat kan. Tett.

Malam tahun baru haritu aku sambut berdua bersama Chuck di sekitar Sunway Pyramid. Walaupun aku ada paper on 2nd January. Still aku free kan special slot untuk Chuck. Haruslah kesayangan kot.

Malam tu Chuck pakai kemeja putih long sleeve slim fit. He looks so perfect that night. Even time dia tengah drive pun boleh nampak shape dada, shoulder and bicep dia. Gila kau tak mendesah hingga ke langit ke tujuh? Hahaha. Chuck booked a room kat Redbox and dinner buffet sementara nak tunggu countdown New Year. Lepas settle tengok fireworks, kitorang shoot balik rumah bujang Chuck. Settle kan mandi and solat semua dan tidur.

Eh yeke tido? Kuikui. Seriously nothing heavy pun jadi. Malam tu kitorang pillow talk, bersembang soal masa depan. The next day lepas solat jumaat aku balik ke kampus sebab aku ada paper pagi sabtu. Habis je paper aku shoot balik pergi lepak rumah bujang Chuck. Spend whole weekend dengan dia. Di kesempatan itu jugak Chuck perkenalkan aku kepada beberapa teman rapat.

Masa tengah lepak semeja dengan member Chuck. Chuck whatsapp aku.

Chuck: Miss you sayang. Depan mata tapi terasa jauh sangat. Rinduu. Hmm, Takpe malam nanti sebelum hantar awak balik kita spend masa puas - puas eh sayang.

Nov: Lah, takde hal lah. Kau nak spend time dengan member kau. Selalu dah weekend dengan kau. Apa salah sekali sekali dengan member kau.

Chuck: Hmm Aku ingat keluar sekejap je. tapi one of my mission indirectly tercapai. Aku nak kenalkan kau dekat kawan-kawan aku. So that our relationship will grow stronger and closer.

Even time dalam kereta, Chuck pilih duduk kat passenger seat dengan aku kat belakang. Semata-mata nak pegang tangan. Kuang kuang kuang.

Chuck: Awakkkkk. Ada jerawat baru. Mesti jerawat rinduuu.

Nov: Jerawat? Aku ke?

Chuck: Aku, bukan kau. Kau lah ni seksa aku dengan kerinduan. Hmm.

Nov: Ohh terkejut jugak aku tadi. Hahaha. Takpe, aku terima kau seaadanya.



To give clearer picture, this is how aku spend the night with Chuck. Cuma nya aku takde lah acah -acah kesejukkan macam dalam gambar. Even aku buat-buat tidur macam biasa. Chuck akan tarik aku jugak. Sudah nya aku tidur berbantalkan lengan tak pun dada dia. Hahaha.

Honestly im very happy with what i have today. 

Currently im placing very high on the ranking, but soon the ranking will go down. So do I. 

Ahh lantak lah, lets creates more beautiful memories. Tak gitu?


P/s: Aku punya impian mahu lihat Chuck punya keluarga sendiri suatu hari nanti. Bila tiba masanya, aku akan bawa Chuck keluar dari sisi gelap. Itu janji seorang Nov C.


39 comments:

  1. Baru je jumpa blog ini tadi. Berjam-jam baca post Nov. Best baca blog Nov macam baca cerita cerpen. Haha. Anyway all best to you.

    sincerely,
    -new reader-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon: Hidup ini kan umpama sebuah buku. Setiap satu dari kita punya jalan cerita berbeza. Thanks sudi baca kisah saya. Kuikui.

      Jangan lupa bookmark. :p

      Delete
  2. Semua nya dah nampak maniss .. sayang hujung2 tergigit peria ..pahit ..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu'man: Pahit peria itulah yang menambah rencah rasa dalam kehidupan rumah tangga. Tak gitu? Haha

      Delete
  3. Wahh jelesnya..hehe..semoga bahagia and u deserve to be happy..tp ingat,,jangan terbang tinggi2 sgt..sakit nnti bila jatuh..sekadar peringatan.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aries Kid: Insha'allah, akan abam ingat peringatan dari adik aries yang berpengalaman luas. Hahaha. Aku ada baca post kau yang lepas. I'm always ready for uncertainty.

      Delete
  4. Seronok laa Nov C dapat tido berbantalkan dada Chuck. Tak sangka, sekeras-keras hati Nov pun masih terselit sifat manja..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamen Shinobi: kat mana lagi nak bermanja kalau bukan abam kesayangan. Hahaha

      Delete
  5. AWHHHHH !
    Untung sangat dekat dengan buah hati. Siap jumpa selalu.
    Part baring atas dada n lengan are awesome ! #Testimoni ehh. HAHAHAH
    yup cuddle with the love one. nothing can beat that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MR. Dominic Unknown: Tak dekat sangat pun, 30 minit jugak kalau drive. Datim pun seminggu sekali je weh. Hahaha. Kadang time rumah bujang Chuck clear je aku sleepover. Eh.. Hahaha

      Delete
  6. #relationshipgoals
    Sambil tongkat dagu kira bintang jat langit sorang2.. nahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saff leo: Nakk joinn, kita pun nak kira bintang di langit jugakk. Hahaha

      Delete
    2. meh..
      1 2 3 4 5 eh chuck ke tu kat langit!! :O

      Delete
    3. Saff leo: Mana? yang paling bersinar tu ke? Hahaha

      Delete
    4. kau mentang mentang sedang hangat bercinta.....
      tu lampu jalan la woi. hahaha!

      Delete
    5. Saff leo: Biasa lah, orang sedang hangat bercinta katanya. Tengok tiang lampu pun nampak Chuck. :P

      Delete
  7. semoga kemanisan cinta awk dan dia sampai bila-bila...saya happy untuk awak..-.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carl Dani: Terima kasih abam maniss. muah kiri kanan. Hahaha

      Delete
  8. Amir hope Nov boleh maintainkan relationship tu seberapa lama yang boleh...jangan ade curang2 diantara chuck and Nov...and what is important is 'give and take'...

    PS : ahhh...jeles tul bab tidor berbantalkan dada tu...#jelestul....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amir Warload: Kann, best tu berbantalkan dada sambil main utingg. Hahaha

      Delete
  9. pattern orang bercinta dia memang jarang uodate belog. kah kah kah. lagi kuat kau ercinta, lagi jarang kau update belog. percaya la cakap aku. sebab tu dulu ada time aku jarang update belog, sebab tu ada masa blog nu'man sunyi and sebab tu ada beberapa blog sunyi. sebab semuanya dilanda chenta. petanda orang tu putus chenta atau single, dia update banyak entry. contohnya aku. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shark: Ha'ah betull. Hahaha. Aku sekarang ni rasa macam nak pencen awal je dari blogger. Nak bagi tumpuan dan perhatian sepenuh nya pada Chuck. Hahaha.

      Takpe Shark, kau dah biasa bab couple ni. kasi chance lah Nov C melagukan lagu cinta kus kus. :P

      Delete
  10. selamat pengantin baru..moga berkekalan ke anak cucu.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kindaichi kid: Gitteww, harus berbau sesuatu sangat ucapan itu. Hahaha

      Delete
  11. So sweet :)
    Awat guna aku kau? Lagi sweet guna saya awak. Nampak cam chuck tgh cube sweet2 dgn kamu. Dia nak guna saya awak tu. Hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon: Aku kau baru ganaih sikit. Rasa ganaih and sweet at the same time. Hehehe. Nov like it rough awakk. :P

      Delete
  12. Statement akhir hg wat aku termenung sendiri, aku rasa Chuck akan ok bila kawen, cuma takut hg jd cam rizal, simpati sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAZZLEE: Ayat hg buat aku takut dan sedih. Aku risau aku takmau lepas kan dia pada bini dia nanti. Huhuhu.

      Bang jazzlee, hg kalau sayang rizal tu. hg tolong pi carikan calon untuk dia. Simpati tak cukup, kena bagi pengganti penjaga untuk dia. :)

      Delete
    2. Nov, memang ler syang kt dia, smpai bila2 ttp syang, klu nk bg pengganti @ lelaki, tkut plak aku yg meroyan, jeles bag hang, nk bagi ponpuan konek xnaik, doa yg terbek jer tuk dia. Hg klu cinta tuh jgn spenuh hati, simpan skit tuk diri sendiri k

      Jazzlee

      Delete
    3. JAZZLEE: Baik bang Jazzlee, akan ku ingat pesan mu itu. Kiranya rizal mu beralih arah sudi-sudikan lah hubungi Nov. Hahaha. #gurau

      Delete
  13. alololo sweetnya.. shin nk sangat tido ngan org yak shin suka.. pastu sblm tido nk amek tapak tangan dia.. letak kat muka shin.. hmm selesanya.. pastu dia baring atas dada shin..

    cuma..

    time dah tido.. jgn cuba dkt dkt.. takot tindakan reflect terkick ke.. tertolak ke.. rimas hehe .. almaklom biasa tido sorang #nanges

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shin: Hahaha. Amboi ganaih nye shin tdo. Kena cari lah sorang suri untuk teman Shin tido kalau gitu.

      Delete
  14. Wow.. Nov c.. Cm best je.. Lumrah tu. Ko sdg dlm perjalanan utk sampai ke
    Puncak perhibungan ko.. Mmg dlm hati tu berbunga2 je.. N hp kat tgn tu mmg xlepas la nk whatsapp si chuck.. Enjoy it chuck.. Life is too short no to enjoy it.. Ko punye ' hepi' n berbunga2 hati tu, aura dia leh sampai kat aku.. Somehow, im feeling berbunga2 plak.. Ok bye.. Nk g pujuk dia yg dah 2 hari xbertegur sapa.. Nk buat ala2 dlm pic tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat: Itulah, aku takut sebenarnya fasa "up" and "down" tu. Takut hati ni remuk. Buat masa ni aku nak create good memories yang akan aku bawa sepanjang hayat aku. Kehkeh

      Delete
  15. sweet ahh you both mr novc .mohon orang macam chuck wujud sejuta kat Malaysia. woooooo #nanges.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aqram Camileo: Takk, mohon sejuta orang macam Nov baru betul. Hahaha. #Kidding

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete